Coffee Break... and Chat #73



Καλημερα κούκλες!!!

Πως ειμαστε σημερα;;;; Ετοιμες για το καφεδακι μας; Εγω ηδη το απολαμβανω στην ταξιδιαρικη πουα κουπα μου απο τις δημιουργιες της Ιωαννας! Δεν ειναι γλυκα;;;

Θα ήθελα να συνοψισω τους κανόνες ή μάλλον τα τιπς:

- Το παιχνίδι αυτό είναι ένα παρτάκι για κουβέντα και όλοι είναι ευπρόσδεκτοι, ακόμα  και αν δεν είναι blogger. Απλά χρησιμοποίησε ένα άλλο social link που θα ήθελες να μοιραστείς μαζι μας.
- Παρακάλω θα θέλαμε να δούμε το σχόλιο σου στη σημερινή ερώτηση. Άλλωστε το σημαντικό στο πάρτυ αυτό είναι να συζητήσουμε και όχι απλά να αφήσουμε ενα λινκ.
- Μπορούμε να σχολιάζουμε τις ιστορίες των υπολοίπων...είναι κουτσομπολίστικο πάρτυ αυτό, θυμάσαι;
- Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τους άλλους. Όμως θα ήταν ευχάριστο να ρίξουμε μια ματιά στα υπόλοιπα blogs...και ποιος ξέρει...μπορεί να βρούμε κάτι να μας αρέσει!
- Εαν θέλεις να φιλοξενήσεις τον καφε στο "σπιτι" σου, απλά στείλε ενα email στο ef.zin.creations@gmail.com


Και η ερωτησούλα μας.......





Για βγαλτε λοιπόν τον "γλυκό" σας ευατο σημερα....

Και για σήμερα θα ήθελα μέχρι δυο αναρτησεις σας, ότι αναρτησεις θελετε εσεις...παλιες, νεες, guest posts, χριστουγεννιάτικες, μαγειρικής, κατασκευων.... γιατί εχω φτιάξει πολύ καφε και θελω να εχω να διαβαζω.... 

Α! και αν καποια κοπέλα θα ήθελε να μας καλέσει στο blogσπιτό της, μη διστασει να μου το πει!




ματς μουτς
post signature





No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin